134444:
sv: sv: sv: sv: Fragt af kadanaksel retur til England (15-06-2013 11:30:14) (svar på
134443)
Bo Helsted (medlemsstatus ukendt) (
ip-adr: 87.63.237.146)
Måske lidt off-topic, men alligevel samme emne:
Købte for ca. et år siden en ny, komplet udstødning til min RRC hos Paddocks (som jeg iøvrigt har været glad for som leverandør). Pris ca. 650,- inkl. fragt (!). Efter kun lidt over ½ års brug var mellempotten defekt (meget høj resonanslyd ved 2300 omdr.). Kontaktede Paddocks: "Hvis jeg sendte mellempotten retur, ville jeg få et nyt sæt". Det ville så gøre min bil u-anvendelig i ca. to uger (kan jo ikke køre uden udstødning.). Portoudgift ca. 300,-. Jeg spurgte så, om de ikke kunne klare sig med en video af potten i drift? Nej, "de skulle have den, så de kunne sende den til deres leverandør, der så igen ville afgøre, om det var et garanti-tilfælde".
Det er bare sådan en loose-loose situation, hvad nu, hvis de så dømte at det var mig, der havde skylden (hvordan man så kan ødelægge en mellempotte med forsæt?). Så havde jeg spildt både porto og tid.
Til gengæld er deres vare så billig, at jeg kan bestille et nyt komplet sæt, inkl. fragt fra UK, billigere end jeg kan købe én mellempotte fra f.eks. Autobremsen. Og så håbe på, at det er OK kvalitet. Så det er vel bare "gyngerne og karusellerne"...