Her var jeg lige så glad, og så begynder min LR 110 3,5 V8 1987 igen at blive genstridig når jeg kører i den.
Tråden her er fulgt til punkt og prikke, forskellen er nu at hvor jeg før kunne køre ca. 8 km inden den begyndte kan jeg nu køre 22 km.
http://www.dlrk.dk/forum/vis.asp?w=103&i=143697&f=d14&g=&ex=1&s=&uid=401953200Den kører rigtig godt og kan stå i tomgang uden problemer.
De første 21 km går godt men på den 22 km, begynder den at sætte lidt ud ved lige ud kørsel, og når jeg tager farten ned for at dreje, så sker der intet når jeg træder på speederen. den skal så lige stå i 30 sek, og så kan jeg langsomt få den op i 2. gear og langsomt op i 3 gear.
Hvis jeg skifter for hurtigt begynder den at hoppe som i for højt gear og når jeg træder koblingen ned går bilen i tomgang.
Følgende er skiftet/tjekket:
Luftfilteret
Karburatoren er renset og tjekket.
Der er olie i karburatoren (SU karburator)
Flyderne og flydefilterne er renset og tjekket
Alle slanger er tjekket for utætheder
Benzinfilteret er skiftet, og et stykke benzinrør er skiftet til slange i stedet for.
Kølervæske påfyldt og tjekket for utætheder
Der er olie på motoren (ikke at det betyder noget men det er tjekket)
Benzinpumpen er 1 år gammel.
Det hjælper ikke noget at tage benzindækslet af.
Der kommer ikke benzin ud af overløbsslangerne mere efter jeg rensede karburatoren/flyderne osv.