164989:
sv: sv: sv: sv: sv: Nyt fra MHS (07-12-2020 16:44:47) (svar på
164987)
Niels Lysebjerg #7732, reg. fyn (medlem) (
ip-adr: 5.186.120.241)
Jeg enig Verner. Indtil jeg bliver overbevist om noget andet, så handler det om at man er nødt til at indgå et kompromis. Mange af modstanderne mod ophævelse af originalitetskravet, har jo netop frygtet at lempeligere regler ville føre til at mange ville benytte de gunstige vilkår for veteraner til at få en billig brugsbil. At enhver der faktisk prøver at holder en 35-40 år gammel bil som daily run-about hurtigt indser at man enten selv skal tilbringe en del timer i garagen/værkstedet eller bliver tvunget til at indlede et økonomisk nedbrydende forhold til sin mekanikker, det er en anden sag.
Og det er vel også god socialdemokratisk ånd at acceptere den lille mands hobby, der går ud på at anskaffe sig den Ford Taunus eller Opel Kadett, man husker fra barndommen, og så brandskatte prestigebiler, som Lamborghini Countach og Ferrari Testarossa.
Men alt i alt, ser det vel ud til at Land Rover folket umiddelbart har vundet. Hvordan det så ser ud om 10-15 år, når div Discovery'er og Range Rovers osv fra omkring årtusindskiftet, skal importeres eller konverteres til hvide plader, det er så spørgsmålet. Men der kan jo være kommet nye regler til den tid.