Dit projekt ser meget fornuftig ud og jeg kan bifalde Kenneths kommentarer.
Mht evt rustarbejde, kan jeg anbefale et værksted nær Tønder, dog på den tyske side: fint arbejde og de kører endda bilen til syn i DK, hvis det skulle ønskes. Men de lægger altså ikke en 300 tdi ned i fabrikken...
Som jeg tidligere har nævnt her på Forum, udføres konverteringen bedst i UK... kig evt.
www.bruyarebridgegarage.co.uk - ca. 5.500 GBP for hele arbejdet: nye pladedele, nyeste opdatering af 300 tdi, ny gearkasse, nye kardaner m.v. ( kan ikke garantere for rigtigheden af web-adr. )
Men ellers tilbyder nene overland at lægge en 2,8 TGV i...
det er en videreudvikling af 300 tdi !
Køb dig Land Rover Owners og se alle de tilbud, der findes. Måske kan du låne dig frem til et eksemplar...
Bortset fra en Serie III 109 STW og Defender 110 HT/ST er en Range Rover Classic den smukkeste LR ever built ! (Efter min mening )