sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: 3.9 v8 sikring til motorstyring bliver varm og smelter (10-07-2020 23:33:32)
Ib Hammer #219, reg. mjyl
Peter
Folk må mene og fremføre lige præcis det de vil, mig selv inklusive :-)
Men straks at give Solihull skylden for at en bil har haft et problem er i mine øjne forkert, Nicolais bil med ændret ledningsnet har jeg tilladt mig at udelukke. At Oles bil har haft den fejl er irriterende, ærgerligt og træls - helt enig - det gør det bare ikke til noget torskedumt og fejlkonstruktion hvis der ikke er andre der har oplevet at det har givet anledning til problemer.
Ting kan laves på mange måder, her har fabrikken/ingeniørerne valgt en løsning, hvilket du og Ole er enige om ikke er godt nok. Jeg tror at der har været nogle rimeligt dygtige ingeniører med til at designe bl.a. ledningsnettet og måske, kun måske, er lige så dygtige i hvordan sådan noget skal laves, som du og Ole - og jeg betvivler ikke jeres viden om det her et sekund og det mener jeg ærligt.
Fabrikkens ingeniører har så valgt den anden løsning og hvis modellen generelt har kørt rundt i 30 år uden problemer kan jeg helt ærligt ikke se at det der påpeges som torskedumt og en fejlkonstruktion reelt er det. Det er vel først en fejl hvis modellen generelt ikke har virket som forventet og det er en ofte set fejl der har krævet reparation/udbedring.
mvh
Ib 0219