sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: 3.9 v8 sikring til motorstyring bliver varm og smelter (14-07-2020 00:18:18)
Ib Hammer #219, reg. mjyl
Claus
Jeg giver dig gerne ret, specielt da det med strøm, modstand, kredsløb, relæer osv. ikke er min stærke side og heller ikke har min interesse :-) men som du siger - det virker jo, og det er det jeg har fremført. Ledningsnettet gav ikke anledning til problemer på RRC.
At Ole og Peter har en anden tilgang til den slags er helt fint de har viden om den slags, Solihull har bare valgt en anden løsning som trods alle fremsatte teorier og udsagn alligevel har fungeret. Det var en dårlig stelforbindelse der gav problemet.
Bill - Ja - jeg er medlem af Dansk Land-Rover Klub og hvis ikke vi skal være bare en smule ærekære om det produkt der er grundstenen og basis for klubben, så er der da vist en der har misforstået en hel del.
Så længe indlæg er adresseret til mig er jeg så høflig at jeg besvarer dem, selv om jeg ofte har en stærk fornemmelse af nogle få medlemmer skriver indlæg kun er fordi det er mig der har udtalt mig om et eller andet i en tråd.
mvh
Ib 0219