Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: Kære Freelanders (25-09-2006 17:24:43)
Mikkel Pærremand Gregersen #5583, reg. øjyl
Med overhændende risiko for at mit indlæg bliver slettet, så vil jeg da bare kritisere Franks "kloge-indlæg".

Som jeg selv har skrevet utallige gange her på forum, og en enkelt artikel i Oasen, så kan Freelanderen meget mere end man tror. Og utroligt meget mere end Frank tror den kan. Jeg har da også smidt diverse billeder på Dagens Billeder - men kan til ære for Frank og andre tvivlere, så kan jeg da sende nogle af de billeder jeg har fra diverse arrangementer - hvoraf to er i DLRK regi - og hvor Freelanderen er i hovedrollen.

At der måske ikke møder 100 Freelander ejere op til DLRK arrangementer kan jo have flere årsager. For det første, at vores biler ikke er noget gammelt lort, der alligevel er så bulede og smadrede, at en tur op og ned af brombærkrat eller en tur med siden ned af en grusskrænt ikke kan ses på bilen. Det kan afholde nogen fra terrænkørsel, at deres bil rent faktisk repræsenterer en værdi, udover de 1500,- som diverse Land-Rovere brugt til terrænkørsel kan indbringe ved salg til skrothandleren.

En anden årsag kunne netop være folk som Frank, der ikke undlader at kommenterer negativt på det faktum, at en Freelander rent faktisk er dukket op til et arrangement. Jeg tror Frank ville kommenterer det rigtigt klogt - måske noget i retning af: "Ja, mangler den ikke en hestetrailer." Eller lignende dosk kommentar.
Humor er da okay og accepteret, men sagt på den forkerte måde til nye medlemmer der måske ikke helt er inde i Franks jargon, så vil den kommentar måske skræmme nye medlemmer væk fra kommende arrangementer.

En tredje årsag kunne netop være, at medlemmerne - også Freelander ejere - rent faktisk læser her på forummet. F.eks. som jeg gør nu. Og de nye bliver jo ikke ligefrem vilde i varmen efter at valfarte til et arrangement hvor Frank måske står som kontaktperson...

Når det så er sagt, så syntes jeg det er ualmindeligt ærgerligt, at Experience Kurset ikke har nok tilmeldinger af Freelandere. Vi der deltog i April havde et superkursus - men det kan du jo læse om i Oasen nummer 7, 2006, Også dig Frank.

Mvh.
Mikkel
Freelander ejer der bruger den overalt. Også til DLRK arrangementer.
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "luftfilter"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.