Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: sv: sv: sv: Dyr forsikring? (24-04-2007 09:42:51)
Jakob Edelvold Scheibye #6318, reg. nsj
Hej Benno.

Er det den samme forsikring vi snakker om?
Jeg har haft Trekroner gennem klubben siden jeg købte min Defender som 24 årig, da jeg boede i København. Det var i 2003.
Dengang var det den gode gamle ordning hvor alle fik ens behandling af Cimber. Det var fordelagtigt for mig som ung og bosiddende i KBH. Jeg betaler nu stadig kun ca 7500 om året med det hele og friskade. Dette inklusiv en forhøjet forsikringssum der kostede mig 1000 ekstra.
Dette betaler jeg stadig og har endda flyttet alle mine andre forsikringer til trekroner, fordi jeg ikke vil af med min bilforsikring.
Det der er problemet efter min mening er den nye ordning hvor alle ikke er ens. Derfor synes jeg, at klubben enten skal forhandle med cimber om bedre forhold for alle, eller finde et andet selskab, der kan noget som er noget værd for alle.

MVH Jakob.

PS De gange jeg har tjekket mine forsikring mod andre, har de fleste andre også kunnet tilbyde terrændækning mod en beskeden merpris. Det må betyde, at det ikke i terræn, at selskaberne får de store udgifter.
Alligevel er trekroner billigst for mig.
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "safaritag"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.