Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: sv: sv: Min S3 er total skadet, taktøren vil ikke give meget for den.. syntes jeg .. (23-05-2007 22:58:13)
Brian Schwartz
Hej Alexander

Det er rigtig man skal være glad for at der ikke skete person skader.. jeg ville nødigt sidde i rulle stol fordi en anden ikke kan styre sin bil.. DET ER RIGTIG.

Men tilgængel VIL jeg da også have en bil i samme stand som den jeg havde.. Jeg sad jo bare i min stue og så tv.

Ellers er jeg jo der henne hvor det næsten kan være lige meget med at have en bil og gå og lave den i stand. Så går det sjove jo af.

Jeg ved ikke hvad min bil er værd i salg, jeg ville jo ikke sælge den! det kommer jo HELT an på hvad en køber går efter. og hvad køber selv syntes at føle for den bil han ser, men jeg ser på hvad har bilen kostede i indkøb, hvad har jeg ofret på den og hvor meget har jeg slidt den mens jeg har brugt den. det må da give et tal som er en cirka pris for hvad jeg skal have i erstatning ?
Jeg siger ikke at jeg skal have urimiligt meget for den, jeg vil bare gerne have en S3 88" MAGEN til den jeg havde for 14dage siden.

20.000 er mindre end jeg gav for den.

Jeg vil bare gerne vide hvad en sådan forsikring ser på. ? ? ?

Hvis de kun ser på hvad en S3 88" koster i den blå avis er det jo ikke nemt. Kan måske gøres sådan hvis det var en Opel Astra Station car fra 98, men det er det jo heldigvis ikke. ( den ville ALDRIG komme ud på verners mark! )

De svinger jo i pris og stand som en flue i flaske.

Men alle har sagt til mig, at jeg skal finde frem og ned skrive hvad jeg har gjort ved den, og frem lægge det for den ellers venlige forsikring mand. Så det gør jeg. Mens jeg krydser finger for at han kigger en ekstra gang på nogle LR' i den blå. der er dyre end 20! hvis de bare skal være i lidt stand.

Jeg vender tilbage når jeg har en løsning. For LANDROVER det skal jeg have igen ..

Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "plejlstang"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.