sv: sv: Range Rover årg 96 (02-12-2008 13:27:57)
Alexander Thorstein Jørgensen #7334, reg. nvsj
Hej Emil,
har du et link på omtalte bil - eller reg.nr/stelnummer?!- det ville lette sagen lidt, hvis man kunne finde billeder etc. af objektet.
Som ejer af en P38 - og specielt de "aldrende modeller" må man være forberedt på lidt af hvert - luftaffjedring, centrallås, utætte O-ringe ved radiatoren i kabinen, servomotorer ved do. defekt display til klimaanlæg, slidt magnetkobling til A/C-kompressor etc.
En P38 er en udmærket bil, og absolut ikke dyr i drift.
Men det handler mest om hvad DU forventer af bilen - kr. 65.000 er "småpenge" for en bil der fra ny kostede omkring kr. 1.000.000!! Derfor bør du være forberedt på lidt af hvert af udfordringer! hvad med rust/ galvanisk tærring?!
Hvorvidt bilen er sløv eller ej - det kommer jo an på folk's udgangspunkt - i min verden er en P38 diesel utålelig (manglende kræfter og for højt støjniveau) hvorfor jeg også valgte en P38 med en 4.6 V8... men det handler mest om temperament, kørselsbehov, forsikring - ja økonomi generelt.... Har du undersøgt hvad forsikring skal koste - det er her det stopper for de fleste, jeg selv giver knap 5K om året - Men x2 eler x3 er ikke unormalt...
lad os høre nærmere...
Thorstein #7334