Hej navnebror
Tror igen vi er forholde ens i vores opfattelse, gav vide om det har noget med navnet at gøre...?
Enig, MegaJolt er klart at fortrække, som jeg har begrundet før her på forum.
http://www.dlrk.dk/s/r.asp?w=103&indslagid=90402#90402http://www.dlrk.dk/s/r.asp?w=103&indslagid=67615#67615Jeg henviste udelukkende til 123ignition, udfra filosofien - vis man ikke har mod på MegaSquirt, så har man måske helle ikke mod på at bøvle med MegaJolt.
Derfor kan 123ignition dizzy måske virker mere som plug & play evt. kombineret med manifold/carb. fra ACR, og det anser jeg stadigvæk som væsenligt forbedring i forhold til standart...?
Så er der lige spørgsmålet om kittet fra ACR overhovedet passer på en LHD, der fik vi aldrig definitivt svar på sidste gang det var oppe og vende...?
http://www.dlrk.dk/s/r.asp?w=103&indslagid=87980#87980Kittet bruger iøvrigt som jeg forstår det HS6 (1 3/4") carb. om det har noget med svømmerhusets placering i forhold til udstødnings manifoldet at gøre, kan jeg ikke gennemskue, men kunne mistænke at strålings varmen fra manifoldet ikke er en ubetydelig faktor at ignorerer...! man kan naturligvis fremstille et varmeskjold.
Jeg gætter selvfølgelig, for jeg har ikke selv rodet med kittet...synes bestemt der mangler 4 stempler...i motoren ;-)
Mv. Ole