tilbage

Land Rover Forum  

Index
101105: Nye stikaksler til Salisbury - hvilke? (25-08-2010 11:17:50)
Peter Lund Høg #6120, reg. vjyl (medlem) (ip-adr: 62.44.135.21)
Hej

Jeg har købt en Salisbury bagaksel som jeg skal have sat i stand og monteret på min 90" efter at den gamle aksel sprang i luften i Finderup.

Min Salisbury trænger til nye stikaksler og så vil jeg lige høre hvad der er bedst. Jeg køber i forvejen en masse dele hos Paddocks og de har 2 typer aksler, der passer til min salisbury. Den ene slags er deres eget mærke til 16,5 pund og den anden slags er GKN til 69 pund. Jeg kører med Simex Extreme trekker dæk (eller en kopi af dem) og har derfor brug for stærke aksler og skrev derfor til Paddocks, om deres GKN er stærkere end deres egne. Det svarede de blot på ved at sige, jeg måtte selvom om jeg ville købe de dyre....

Så er der nogen der har erfaringer med Paddocks stikaksler af deres eget mærke eller GKN så vil jeg gerne høre fra jer. For jeg vil godt betale for de dyre, men hvis det også bare er alm. standard aksler som reelt ikke er bedre så er det jo penge ud af vinduet om man er vel Jyde!

MVH Peter
Index
101109: sv: Nye stikaksler til Salisbury - hvilke? (25-08-2010 11:39:04) (svar på 101105)
Torben Schmidt Hansen #8266, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 217.157.238.141)
Hej PEter

Hvad med disse

http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/index.php?act=viewProd&productId=40.

De er lidt dyre med der er 5 års garanti.

Hilsen

Torben