tilbage

Land Rover Forum  

Index
131348: disco (24-02-2013 15:38:59)
Jens Eggertsen #8005, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 83.93.172.151)
Er ramt igen det må være abstinenser, nu viser de en mindre test af en (ny) disco men de skal også ræce op af en lille høj . så nu savler jeg altså over den udsendelse. Medens jeg savner en s3.
MVH Jens E der simpelthen ikke kan være den eneste der..?
Index
131357: sv: disco (24-02-2013 18:26:46) (svar på 131348)
Niels Erik Lysebjerg Hansen #7732, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 83.92.187.18)
Rooooolig Jens. De der Disco'er de er som sirener. Altså ikke dem på din brandbil, men som antikkens sirener. De er nok forførende, men de lokker mænd til forlis.

Find du dig hellere en solid serievogn. Så er du og gutterne beskæftigtet og undgår lediggang og hvad der deraf følger.

Mvh FLRP Lysebjerg. :)
Index
131362: sv: sv: disco (24-02-2013 22:02:20) (svar på 131357)
Brian Nielsen #8657, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 178.155.246.98)
Ja, det er et typisk billede fra Agernæs.
Jeg oplevede det selv i sommeren 2012.
Bukkede en sporestang, og skulle igang som feltmekanikker.
Straks jeg kravlede under bilen, kom der 4 mand susende.........
Alle medbragte de klapstol og dåse øl.
Og mens jeg makkede under vognen, drak de øl og kom med tilråb.

Se det er LR ånd.....

Vil dog tilføje at jeg også blev tilbudt en øl, da jeg var frædig med at køre senere på dagen.

Fyn er fin.......
Og vi kommer igen.
Index
131371: sv: sv: sv: disco (25-02-2013 07:57:40) (svar på 131362)
Ole Pars #3338, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 87.58.123.192)
Og Brian det du har oplevet er lige den omvendte af billedet... Her er det ejeren af det grønne bæst der leder og fordeler afbejsstyrken af tililende frivillige mens han selv udfører det lidet flatterende erhverv at drikke øl og kommentere fra sidelinien.. :-)
Det er trådstarteren vi taler om. Manden har grønt blod i årerne og har han fået en hjerneblødning, og vil have en Disco, så må vi snarrest få den malet matgrøn!
Så lugter det da lidt af krudt selvom røven fliver fladeremog fladere af for meget sædevarme ;-)
Index
131363: sv: sv: disco (24-02-2013 22:05:22) (svar på 131357)
Morten Dam #6034, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 87.59.173.35)
Undskyld Niels, men hvad er egentlig forskellen på at blive draget af Sirenerne eller af Kirke? Førstnævnte lokker én til Discovery af en farlig passion. Sidstnævnte forvandler én til olieplettet grisebasse med masser af Serielt arbejde. Så det gør vel ikke den store forskel om man lader sig lokke af det ene eller det andet.
Eller har jeg nu igen misforstået noget?
Med hilsen og skævt grin
Morten
Index
131370: sv: sv: sv: disco (25-02-2013 07:22:38) (svar på 131363)
Niels Erik Lysebjerg Hansen #7732, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 83.92.187.18)
He he Morten. Det er et spørgsmål om at være ren i ånden, ikke på fingrene. :)
Og nok er de der nye Disko'er dejlige, men de er jo fælt dyre og ikke videre tilgængelige at skrue på for glade amatører som os. Derfor forlis og lediggang. :) og så er der jo intet der overgår en seriebils sjæl. Så derfor min opfordring til Jens om at være stærk i troen. :)

For øvrigt, billedet *kunne* være taget på Agernæs, men nu er det taget ved seriebilstræf i Tved ved Svendborg.

Mvh Niels
Index
131422: sv: sv: sv: sv: disco (26-02-2013 14:50:07) (svar på 131370)
Jens Eggertsen #8005, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 131.165.115.1)
NÅÅÅÅÅÅ, tø hø, jeg er syg , meget syg endda, så jeg drømmer om at skifte olie på en lightweight. sidde fast i uhjælpsomt terrain. uuhhh den engelske syge har fat i jeres broder.
Og det er den farligste af alle, den engelske syge hvor kun en serie karet er frelsen. Men ak og ve der er et hus der skal renoveres færdigt inden min sjæl får frelse. Men sommetider så sniger jeg mig ned i kælderen og tager forsigtigt nogle grønnne stumper frem, man kan næsten mærke at det gør noget ved een, så´n forsigtigt kærtegne det kølige grønne metals overflade, mærke at roen kommer til een. Sommetider så er det sket at min hustru har fundet mig siddende midt i stakken af antenneholdere grønne skovle og sløringsnet, holdere til tmg o. lign. med et stort smil på. og jeg er vågnet med et SÆT når hun forsigtigt tager min hånd i sin og vækker mig, med ordene ; nu holder du altså op med at skabe dig, du skal nok få din laro eller hvad det apparat hedder, når vi er færdige med huset.
Se det kan jeg bruge til noget, så til sommer så skal der købes en serie karet.
Så til alle jer mænd der går og vandsmægtes og er ved at gå i hundene gør som jeg brug list, så bliver det snart tid til en laro.
Tænker sommetider på at bare man er stærk i troen og har viljen så når vi målet. Så det med de snavsede fingre og den rene ånd, jo da land rover felt præst så sandt så sandt. Må nådens vinger være ved vore fødder/dæk ligegyldigt hvilke spor vi rejser af.
Billedet er fra endnu et perfekt frikadelle træf hos et overordentligt venligt par laro mennesker,i Tved,men vi mangler bare billedet af vores krigeriske pastor, der passede på os.
MVH Jens E der er stærk i troen.