Hi Adam - dækslet jeg ref. til kendes også som PTO cover... på de tidelige modeller var/er det en dome shaped steel cover på de senere modeller er det en fladt alu-cover... kun ikke lige finde et klip som viser det totale sammenbrud... men den med "worn splines" skulle gerne give dig et eks. på - hvor du skal kigge... blot hvis strålerne er helt slid over at input gear kan drejes frit (sansynligvis med modstand/friktion)
https://youtu.be/OhHr46w9aD0Du kan evt. også demonterer begge kardanér ved tranfer boxén... så kan du bruge motoren som drivkraft under fejlsøgning (husk klodser ved hjulene)
Det som er løsningen på manglende smørproblem er "drilled input gear" - og til de LT230 hvor man ikke kan få drilled input gear til, findes der en "oil feed plate" - man kan også kombinerer begge hvis man belaster transfer boxén udover det normale...!
https://youtu.be/RY_-C-BSnmoMen du kommer det til...
http://forums.lr4x4.com/index.php?showtopic=52887