151476:
sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Sort Sol/Greenlaning på lørdag 24-10-2015 (24-10-2015 00:35:27) (svar på
151472)
Ole Grønlund #9195, reg. fyn (medlem) (
ip-adr: 188.176.171.4)
Kære Jørgen
Godt nok bor vi kun 4 km fra hinanden, og godt nok taler vi tit sammen på Nettos parkeringsplads samt i Brugsen, men jeg vil nu alligevel tillade mig, nu på skrift, at sige til dig, Dette her er bare ikke godt nok, altså annonceringen af mødetidspunkt og sted.
Det er simpelthen ikke i orden at vores region Fyns it-person ikke formår at opdaterer vores side med de korrekte tidspunkter.
Er man valgt til en bestyrelse og dermed en opgave, så er der ikke noget som hedder at det er på frivillig basis og opgaverne bliver løst når man har tid.
Har man valgt at stille op til valg til en bestyrelse, så skal man også udfører den opgave man er valgt til, uanset om man har tid eller ej.
Ellers må man gå af med det samme. Sådan er det bare.
Vi, (os som betaler 6000,00 kr om året i kontingent, må forvente en vis professionel ledelse af klubben på regionsplan), og også på landsplan.
Sådan er DET også bare.
Reg. Fyns hjemmeside sejler i trojanske heste og engelske kommentarer som intet som helst har med klubben at gøre.
Kære Jørgen, se nu at få styr på det hele, det halter.
Håber ikke at du nu laver buler i min LR på parkeringspladsen efter denne svada, men jeg mener faktisk det som ovenfor står skrevet.
Venlig hilsen fra Ole