tilbage

Land Rover Forum  

Index
159289: Tak for opbakningen (30-04-2018 15:37:19)
Brian Nielsen #8657, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 62.107.215.56)
Jeg vil gerne på hele klubbens vegne sende de allerstørste skulderklap rundt i hele landet.
At vi på en højhellig søndag i den bedste sendetid, og med kalenderen proppet med alverdens regionale arrangementer, kan trække minimum 156 biler til Middelfart, for at fejre det som vel bedst kan sammelignes med lillejuleaften i Land Rover verdenen. Inden da, havde vi om lørdagen 28 biler ude på greenlaning på Vestfyn, og senere 95 kuverter til aftensmad i fællesteltet på campingpladsen.

Der havde været megen snak omkring antallet af fremmødte biler på forhånd, og mit personlige gæt var 100, alt derover ville være totalt nice. Men jeg indrømmer at jeg ikke overhovedet havde forstillet mig 156 biler. Det var vildt, tak for det.
Og det var i den grad storslået stemning på pladsen hele dagen, der blev sparket dæk og drukket kaffe hele vejen rundt, der blev handlet i klubbutikken og som flødeskum på lagkagen havde Jens Eggertsen lige sørget for at der kom en rednings helikopter og hilste på, og efterfølgende sendte de billeder de havde taget. Tak til Jan fra eskadrille 722.

Jeg har kigget i kalenderen for 2023, og der falder jubilæumsdagen på en søndag, og jeg har sat kryds i kalenderen.
Jeg er klar igen, hvad med jer ?. Og næste gang med pølsevogn og isbar.

På hele klubbens vegne

Brian Nielsen
Ydmyg og stolt formand
Dansk Land-Rover Klub


Index
159307: sv: Tak for opbakningen (01-05-2018 10:04:17) (svar på 159289)
Anders Kofod Mogensen #5653, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 78.156.99.118)
Selv tak for en skøn weekend på Feddet og en dejlig søndag Under Broen.