sv: sv: sv: Motorskift i LR S3 (19-03-2013 11:01:51)
Kenneth Poulsen #0435, reg. l-f
Hvis 200 løsningen vælges, så er det ikke anbefalelsesværdigt at benytte de originale påhæng på rammen - selvom de passer lige på.
Motoren kommer til at ligge for lavt og så kan den forreste remskive banke sammen med forakslen når man kører terrænkørsel.
Det kan absolut anbefales at benytte de motorophæng der sidder på donorbilen (RR/DISCO) og svejse dem på rammen, det tager også rigtigt mange vibrationer som er kendetegnet ved 200 motorerne.
Der skal også bores nogle huller og skæres noget gevind i svinghjulshuset for at få det til at hænge ordentligt sammen.
Og dr skal konstrueres et nyt forrør til udstødningen.
Ellers er det lige på.
Ved en 2,5L N/A så skal det højre motorophæng svejses om og en del af batterikassen skæres væk.
Mvh
Kenneth Poulsen