sv: sv: Briit(shit)part vs Original - et enkelt eksempel (12-07-2016 11:29:09)
Kenneth Poulsen #0435, reg. l-f
Hvorfor tage chancen, her mine seneste erfaringer med Brittpart dele på min serie III:
Koblingshovedcylinder, 25.000km ét år.
Bøsninger i rammen 20.000km 3/4 år.
Gummifættere omkring gearstang og håndbremse, holdt under en måned.
Det mest ærgerlige er, at en genuine TWR/Lucas koblingshovedcylinder = original koster kun 75,- kr mere.
Og så er jeg konsulent på en 110" 300tdi med en ny Britpart hovedbremsecylinder, monteret i marts, som nu fejler.......
Der koster en genuine TWR/Lucas = original, kun 650,- kr
Det jeg oplever som det største problem med Brittpart dele er at der, generelt, er alt for meget plastic i deres gummivarer.
Et tip:
Når du søger på et reservedelsnummer så sæt et G bagved nummeret - G = genuine = originalt.
Mvh
Kenneth Poulsen - der siger til folk der spørger: lad være med at købe det billige bras som jeg gør - køb de lidt dyrere originale dele - det er de mindst ringe. ;)