Generelt intet... andet end at servicere med en relativ normal forekommende olie eks. 10W-40 semisynthetic (zddp er sænket jvf. nuværende spec. - se API/ACEA/JASO/ISO)
Hvis man har en Rover V8 / 14CUX og V-band så har man post./SD1 oilepump... her vil 10W-50/semisyn. måske være at fortrække med lavet ZDDP.
alternativt kunne man forsætte med 10W-40 og/eller tilsætte born nitrid additiv el. MoS2... el. WS2... man kan også bare erkende ingen ting holder evigt... og så skifte kæde/knast/ventilløfter når det er tid...
Har man katalysator er det smart at holde sig fra 20w/50, zddp er generelt for højt... men der er forskel mellen producenterne.
Har man GEMS/Bosch RV8 ingen ting, andet hyppig olie/filter-skift.
eks. -
https://mobiloil.com/~/media/amer/us/pvl/files/pdfs/mobil-1-oil-product-specs-guide.pdf