Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: sv: Hvorfor være medlem af DLRK? (27-07-2005 09:51:38)
Tina Hjordt #5648, reg. nsj
Endnu engang mange tak for al den venlige opmærksomhed. Men jeg er bange for, at jeg ikke er blevet forstået helt. Mit ønske er ikke bare at kritisere DLRK, men at gøre opmærksom på, at klubben har et problem - som jeg ser det.
Der hvor DLRK skal opfattes som en virksomhed er bl.a. ifm. at man, igen så vidt jeg ser det, ignorerer at tiderne skifter. Land Rover har introduceret helt nye produkter, som man er nødsaget til at forholde sig til - og byde velkommen. Som Benno skrev i et tidligere indlæg så kom der ikke een eneste Freelander til hans arrangement. Og til de arrangementer, hvor jeg er dukket op her i region nsj, har jeg heller ikke set nogen. Kører du en tur på vejene i Nordsjælland kan du sidde som en sprællemand og vinke til Freelandere og Discovery'er. Der er rigtig mange af dem. Hvor er de henne, når der er arrangementer? De kan jo sagtens klare banerne, det har bla. kurserne på Tirsbæk vist.
Land Rovers nye produkter er ensbetydende med DLRKs eksistens ud i fremtiden - med mindre DLRK vil ende som en veteranklub. Og så vil jeg ikke kom ind på den ufattelig barnlige opførsel, jeg har set bl.a. her på sitet overfor forhandlerne.

Jeg tror ikke at vi kommer længere. Og kære Morten "Oasen", at deltage i dette diskussionsforum afstedkommer altid, at man bliver kontaktet udenom, det kan være e-mails eller som sidst jeg deltog, hvor jeg fik et brev, hvori andre deltagere i diskussionen blev rakket krafitigt ned. Jeg følger aldrig op på disse henvendelser. Skal vi have en diskussion, skal vi tage den med åben pande her i dette forum. Og iøvrigt ringer jeg aldrig til fremmede mænd, bare fordi de forventer det :O)

Fortsat god sommer og mudderkørsel
Tina



Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "bremseskive"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.