Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: Hvorfor være medlem af DLRK? (28-07-2005 15:00:41)
Christian J. Simony #7113, reg. nsj
Er jeg den eneste der har "tabt tråden" ??

Slå mig nu ikke ihjel, men så vidt jeg forstår Tina's oprindelige indlæg, så efterlyser hun, øjensynligt samen med flere andre freelander'ister, arrangementer, der er mindre "skræmmende"/"Ekstreme"/"vilde" og som henvender sig til den gruppe medlemmer, der ikke har et inderligt ønske om at splitte deres bil ad, men gerne vil "ud og lege".

Som jeg ser det, så er det ikke kun freelander'isterne der befolker denne gruppe, men i lige så stor grad meldemmer med nyere Discoer, RR'er eller blot medlemmer, hvis LR/RR/Disco/Freelander er deres pæne hverdagsbil.

Selvfølgelig kan sådanne arrangementer stables på benene, det kræver blot, at der er "nogen" der vil arrangere dem.

Og hvem er så "nogen" ??? ... med erfaring fra mange andre klubber, så er der den udbredte mis-opfattelse, at det er tillidspost-besidderene der har ene-ret/pligt til at stable arrangementer på benene ... men det er det IKKE !!!
Deres ansvar er, i mine øjne, at varetage det administrative "ledelsesarbejde" og koordinere, at de klub- såvel som medlemsskabte aktivitetsgrupper ikke arbejder mod hinanden eller parallelt uden samarbejde.

Vi er alle medlemmer i klubben, blot har nogle få masochister valgt at påtage sig de "offentlige" poster, ved siden af deres daglige virke ... skulle vi andre så ikke kunne påtage os at give en hånd med på de mindre offentlige poster ?

Tilbage til Tinas egentlige ankepunkt: terræn-light arrangementer ...

Benno tilbyder venligt at formidle adgang til Gisselfeldt, så "terrænet" er på plads for mindre end det vil koste i benzin at køre derned i en RR v8 ...

Så mangler vi, at "nogen" gider bevæge sig ned og besøge Benno, få tilrettelagt en rute, finde det rigtige sted til efter-grill'ning, finde "nogen" der gider smide deres store weber i bagagerummet på dagen og iøvrigt få en god LR-sludder undervejs.

Det sidste der mangler er så "bare", at der også er "nogen" der gider deltage ... også selvom det måske bliver regnvejr den dag ... og her er måske det store problem !?!? ... for hvad hjælper det at kaste planlægningstimer og "krudt" i arrangementet, hvis "nogen" alligevel ikke gider dukke op og deltage ?

Lad os tage den bagvendt og business-like:

Tina, hvis du gider hjælpe mig med at lave "nat Orienteringsløb" til Høvelteweekenden, så vil jeg også gerne hjælpe dig med at lave "terræn-light tur"

Har vi en deal ?

/Christian

P.S. Man behøver ikke at hedde Tina, for at "få lov" til at hjælpe med at arrangere nat O-løbet i Høvelte om 14 dage !!!
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "stempelring"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.