Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Klubbens rabatordninger (13-11-2006 20:25:31)
Benno Søndberg Clausen #5329, reg. ssj

Det er ikke for at være et brokkehovede, men den rabat som tilbydes til klubbens medlemmer, er det ikke præcis den standardrabat som enhver kan få, blot ved at spørge efter den og oprette en kontokortordning hos olieselskaberne?

Den virker ikke synderligt imponerende med tanke på at vognmænd osv får væsenligt bedre rabatter.

Det kan godt være jeg er en nærig-gris, men jeg tanker altid på billigstationerne - og sparer på den måde altid over 50 øre i forhold til f. eks. statoils listepris, selv under en priskrig ligger de store selskaber og herunder også statoil, jo langt over billigstationerne, OK, Jet, F24 og hvad de nu hedder... forleden tankede jeg diesel til 6.87 pr liter på F24, hvor statoils pris samme dag lå over 8.00 literen... det var da til at tage og føle på.

Dieselen tjener de mere på, så de 40 øre rabat får mig heller ikke til at rulle med øjnene, specielt ikke set i lyset af at de store stationer næsten altid er mindst 50 øre dyrere i forvejen?!

På samme måde med rabatten på vask.. den kan altid opnås bedre ved at købe forskellige 10 turs kort osv.. der er det ikke usædvanligt med 30 % rabat og opefter.

Det er bare en tanke.. jeg kan skam sagtens sætte pris på en servicestation med kioskvarer und alles... men jeg synes bare det er for lidt de giver for den loyalitet man viser ved at binde sig til ét selskab, der er jo da trods alt en del medlemmer i klubben?

Mvh Benno
Som kører over 10 km/l i en diesel 110"bus... med 6 cyl. Nissan motor. (det er ikke min skyld, den lå i, da jeg købte den)



Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "balljoint"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.