sv: sv: sv: kortsvindel få tjekket jeres kreditkort (16-09-2009 09:02:47)
Søren Rasmussen #5846, reg. øjyl
Lige dér vil man nok vægte sikkerhed og risiko for kontant tab større end bekymringen for ydmygelse i Irma, Claus :-)
Misforstå mig ikke. Jeg forestiller mig sagtens, at det har været ubehageligt - man genkender det jo også fra de gange, man af andre årsager ikke kan få maskineriet til at virke, når man står med indkøbsvognen fuld og sveder tran, fordi man aldrig rigtig ved, om der på damens skærm står, at det er kort eller computer, den er gal med.
Men skulle PBS beskæftige sig med at give besked FØRST, ville det langsommeliggøre processen i meget væsentlig grad. I praksis sker der mig bekendt såvel en skriftlig som en systemmæssig orientering til dit pengeinstitut, som så derefter må finde ud af at tage kontakten til dig. Nu skete det jo så for dig i aftes, skriver du, hvorfor du nok tidligst vil kunne forvente at høre fra dit pengeinstitut idag (hvis de har dit telefonnummer) eller imorgen pr. brev.
Rent principielt tror jeg nu alligevel også, du finder det betryggende, at der bliver slået bremser i, så snart noget virker mistænkeligt? Til gengæld kunne jeg da godt dele en anke imod den kassemedarbejder, der tilsyneladende har været lidt for højrøstet, hvis du måtte have en sådan. Man skal naturligvis udvise diskression.
Mvh Søren R.
90" 50th V8
Aygo 1,0 MMT