sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: kortsvindel få tjekket jeres kreditkort (16-09-2009 22:49:55)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj
Søren, så må du og pengeinstitutterne give en løsningsmodel for, hvad man som kunde så gør, den nat man står nede i Lumumbaland eller Muhammedanien og skal betale for sin billet hjem, med sit kreditkort, lige før oprørerne lukker lufthavnen!
Nu beskriver du jo så fint pengeinstitutternes forfærdende situation i disse lede sager, men du må også vide at kunderne kan komme i ganske forfærdelige situationer f.eks. i udlandet, hvis man i sin naivitet har troet på falske forsikringer om, hvor glimrende og sikre kredit/betalingskort skulle være. Det med Irma er nok til at komme over, men der gives mange andre meget lede og uheldige situationer, kan jeg berette om ud fra egne meget smertelige oplevelser, der lærte mig at man kan kun stole på en ting, og det er KONTANTER.
Det er en viden jeg siden har instrueret flere unge, kloge folk i, men som selvføgelig ikke har troet på mig og slået min snak hen som værende gammelmandssludder. De har siden tørret det hånlige grin af fjæset, og gør nu som jeg har anbefalet. (Der er også en som læser med her! :-) )
Næh, min gode mand, det er bestemt slet ikke kun pengeinstitutternes tarv, der skal varetages, men så sandelig også kundernes, men det er der en større og større tendens til, at pengeinstitutterne totalt glemmer. Bare ærgerligt at kunderne er så naivt tossegode, at de slet ikke stiller krav til deres pengeinstitut og bare totalt fjollet betaler de blodige gebyrer, uden at få noget til gengæld.
At den finansieller sektor så oven i købet vælter sig i afsindige lønninger, bonusser, salgsfremmende incitament systemer osv samtidig med at man blanker kunderne af med aktier i luftkasteller på lejet sky, er så at føje spot til skade, som ikke fremmer forståelsen for de samme institutters småproblemer.
Egentlig vil jeg ikke angribe dig Søren, som jeg tror at vide, er et udmærket menneske, selv om du er bank/sparekassemand, men du provokerer jo selv en hel del!! :-)
mvh
Knud, som har prøvet en hel del rigtig dårlig service fra pengeinstitutter igennem mange år.