Jeg har racet en del med dette setup.
Det er ret vigtigt at gøre sig klart hvilket moment man udsætter sine fjedre sæder for.
Jeg måtte forstærke mine op i begge sider da de revnede cm 12cm i hver side underneden torret.
Det er i efter tanken jeg nu ser det er pga. det skæve vrid det giver fra dæmper 2.
Det virker godt men kør hårdt nok og lav hjulløft med 125km/t tager med garanti livet af fjedresæderne i toppen.
Det er min erfaring.
Derfor har jeg kun eet sæt foran nu men de har dobbelt kapacitet og er justerbare.
Jeg vil i tillæg bruge festedelen til dæmper 2 i toppen til og afstive ned til chassis for bl.a. og aflaste fjeder sædet.
Det virker lidt som de tårn stivere du ser på andre motorsports applikationer.
Har nogen prøvet terrafirma fjedre?
Min bil er blevet 135kg lettere i snuden i arbejdet med vægtfordelings optimeringen.
Så de kingsprings jeg har nu er for hårde.
Noget bud på en fjeder som giver mig små 2" og som kan arbejde med en defender front hvor der kun er en RV8;-)?
http://4x4shop.se/tf_springs.phpMvh. K