25364:
sv: sv: sv: Er der nogen der kender denne bil/ejer? (08-07-2005 10:11:17) (svar på
25315)
Benno Søndberg Clausen #5329, reg. ssj (medlem) (
ip-adr: 80.161.201.186)
Hej Bo/Lennart.
Ja, jeg blandt andre kender bilen, for det er mig der har den til salg.
Siden jeg købte den er der bl.a. lavet rust flere steder, torpedo, dørstoler, vognbunde(herunder også rettet på tidligere dårligt udført rustarbejde) skiftet udstødning, flere forskellige kontakter og lavet andet el-arbejde, herudover forestår rep. som følger: (der indgår i prisen):
Jeg var på bosch værksted med den, forleden for at få en vurdering af, hvad der skal gøres da bilen ryger lidt mere end normalt. Dette medførte at jeg har i næste uge skal have udskiftet dyserne samt justeret brændstofpumpen.
Jeg synes du selv skal vurdere bilen, få evt. mekanikerhjælp til det, men dette her skriveri og hear say med at "nogen har talt med tidligere ejer pr. telefon, der mente" osv...er ingen tjent med.
Særligt når der henses til at tidligere ejer (ellers meget flink mand) bl.a. lavede bil ved hjælp af tape omkring samlinger på strømførende ledninger, lavede dørstolper med spartelmasse, samlet speedometerkabel med tape osv. osv.
Så det er ikke helt så tankevækkende endda - at bilen bare "nu er dyrere", bare til information.
Vurdér en bil efter konkret stand/pris samt sammenlign med hvad du ellers kan finde til salg. Ikke hvad du hører på 2 og 3 hånd.