tilbage

Land Rover Forum  

Index
59971: Når vi nu snakker tuning (07-03-2008 20:48:41)
Peter Toft-Christiansen #7799, reg. njyl (medlem) (ip-adr: 90.185.56.180)
Index
59977: sv: Når vi nu snakker tuning (07-03-2008 21:35:32) (svar på 59971)
Niels Erik Lysebjerg Hansen #7732, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 85.236.95.225)
Tjae, det må da være en anstødssten for dem, der mener at det er noget nær helligbrøde at lægge en V8'er eller blot sætte andre sæder i en klassisk 2'er?

Jeg synes nu den er feeed. Men mon man kan få den forsikret som veteran? Den er jo på sin egen måde original!


SIIa-hilsen Niels
Index
59978: sv: sv: Når vi nu snakker tuning (07-03-2008 22:11:01) (svar på 59977)
Peter Toft-Christiansen #7799, reg. njyl (medlem) (ip-adr: 90.185.56.180)
Hej Niels

Ja nærmest frygtindgydende.
Al den snak om sløve seriebiler må vel forstumme nu.
Nej.....pjat..jeg kunne bare ikke lad være efter indlæggene på forum om tuning.

Ja gad vide hvad Trekroner vil sige til denne her......ha ha

Med moderat Td5-hilsen

Peter Toft
Index
59979: sv: sv: sv: Når vi nu snakker tuning (08-03-2008 00:03:02) (svar på 59978)
Svend Erik Jul Nielsen #3234, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 83.88.121.106)
Det er ren vandalisme, han kan jo ikke engang lukke motorhjelmen.

Index
59986: sv: sv: sv: sv: Når vi nu snakker tuning (08-03-2008 08:41:45) (svar på 59979)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 80.165.171.120)
Hvis han smækker hjælmen hårdt nok, kan det vel lade sig gøre! :-)
mvh
Knud
Index
59990: sv: sv: sv: sv: sv: Når vi nu snakker tuning (08-03-2008 09:41:52) (svar på 59986)
Kenneth Poulsen #0435, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 87.55.48.238)
Tja, man skal høre meget før øjnene falder ud.
Det kan godt være den ikke er køn, men den kan sikkert æde en 1/4 mile på et splitsekund.
Mvh
Kenneth Poulsen - der er tilhænger af individuelle biler med et personligt præg.
Index
59997: sv: Når vi nu snakker tuning (08-03-2008 15:13:50) (svar på 59971)
Anders Trusholm Jensen #5891, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 90.184.123.91)
Vi må vel kunne glædes over at den engelske syge nu også er nået til dragracing kredse.. den vil nok være uegnet til trial og trophy kørsel, blot lydtrykket fra den må da være nok til at blæse både porte og official omkuld...
Men må tilslutte mig, og sige at den da er kanon fed.
Det er en original serie 2 nu også.. alting til sin tid og lejlighed.
Index
59999: sv: sv: Når vi nu snakker tuning (08-03-2008 17:49:18) (svar på 59997)
Ebbe Tetsche-Rasmussen #7728, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 87.58.146.60)
Han burde have lidt nemmere ved, at trække traileren med 2 tons over bakkerne end jeg havde i dag med 2,25 benz hehe

Den er rå
Index
60000: sv: sv: sv: Når vi nu snakker tuning (08-03-2008 18:17:43) (svar på 59999)
Kenneth Poulsen #0435, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 87.55.48.238)
Tænk benzinforbruget incl. etanol - man er ruineret inden den første bakke.
Bare lidt chocker koster sikkert 400,- kr.
Men den havde sikkert flået trækket af traileren inden man kunne blinke med det ene øje.
Mvh
Kenneth Poulsen - snart med 2,24L benzin.

Anekdote:
Verdensrekorden for trækning af en campingvogn er fra den 20. december 2001 hvor Martin Hadland fra England i en modificeret Ford Escort Cosworth trak en standard Compass Lynx 340/2 campingvogn med en hastighed af 207,38 km/t.
Man kan kun sige - de er skøre de Britter.
Index
60006: sv: sv: sv: sv: Når vi nu snakker tuning (08-03-2008 21:45:09) (svar på 60000)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 80.165.171.120)
Bare med en ganske almindelig Jaguar XJ12 kan man tømme alle bagudvendende hylder i en Hymer 532 CV! :-)
Men så spinner baghjulene også i 2. gear ved 120 km/t og hele vogntoget sejler! En højst aparte situation.
Nåede kun ca. 160 km/t :-(
Jeg kan ikke anbefale den slags ekcersits.
mvh
Knud
Index
60040: sv: sv: sv: sv: Når vi nu snakker tuning (10-03-2008 08:03:04) (svar på 60000)
Ebbe Tetsche-Rasmussen #7728, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 212.130.50.100)
Hmmm Kenneth - det er man jo næsten alligevel 10,95/liter for okt 95 superbenzin hehe

Hilsen Ebbe