84701:
sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Forsikring - præmiestigning på "medlemsaftalen"? (21-07-2009 19:14:49) (svar på
84695)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj (medlem) (
ip-adr: 78.156.223.169)
Som tidligere forsikringsansvarlig i en anden bilklub, vil jeg lige tillade mig at nævne, at det er ikke bare lige at forhandle præmier med disse slubberter.
Uagtet hvor fin en skadesprocent man har i en gruppe, vil forsikringsselskabet blæse os en hatfuld.
De er så indfiltret i hinanden, og taler så flittigt sammen og går ikke på rov på hinandens grupper.
Jeg har været hele raden rundt, og alle de underordnede akkvisitørere synes altid det er en mægtig ide at kapre en gruppe, men så snart ideen kommer ledelsen for øren, bliver al yderligere forhandling omgående stoppet.
Kartel??????? Sidt trav er det i alle tilfælde, men satans svært at føre bevis for. Alle de underordnede akkvisitørere får en meget stram mundkurv på, hver gang dette fænomen er fremme.
Når I kommer med eksempler på,hvilke fordelagtige præmier I har, så fortæl lige hvilke særlige forhold, der gør sig gældende og om det er alle, der kan komme ind under disse favorable vilkår. Er det en ordning "Vesthimmerlands Indre missionske Bedemænd" har opnået med et forsikringsselskab, er det jo ikke alle andre,der kan komme ind under den ordning, vel?????
mvh
Knud